♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Alexandra Brunander - 9 juni 2009 16:56

Helgen med dig var supermys<3


Men nu är jag ganska så asustado... :S

Av Alexandra Brunander - 9 juni 2009 16:23

Hej! :D

Idag har jag vart gladast i världen, eller aa, bara på eftermiddagen haha :P

Vi har haft hälsodag idag och igår och tänkte berätta om dem lite..


Igår:
Först hade vi lite info på morgonen, sen kollade vi på en film som handlade om droger och sen kom en föreläsare ifrån Lund som hette Alex Bezee tror jag, läste på ahns ryggsäck xD Han var super bra på att ha föreläsning iaf :P

Sen efter de så hade vi linedance, dansen avr tråkig mmen jag flummade bort allt så de blev kul :P Sen efter de hade vi friskis & svettis i en 1h :)


Idag:

Först info igen och sen efter det gick vi upp till matsalen för att kolla på konstprojektet som några i 7:an och 8:an hade gjort som sitter där på väggen, finare än vad de var innan iaf :) Sen haade vi rast i 2h och 30 min eller ngt så vi drog upp till ICA en stund och fikade lite :)

Sen var det dags för Fritsla-loppet (våra lärare är så uppfinningsrika :P) och då fick man springa, springa på tid eller bara gå runt 2,8:an (2,8km)

Efter det var det dags för volleyboll och min klass vann alla matcher och kom 1:a :D Är fan stolt ;) Vi har förlorat alla andra år så de känns gött att vinna sista matchen i den skolan ;D


Nu ska jag fortsätta med lidboms och maikes film men behöver den jädra låten :@ blir så arg på mig själv, raderade den från datan nyss och kommer på nu att jag behöver den och ingen annan har den heller!


Jaja, jag får väl se till att komma på något :)




Efter skolan var jag med Lidbom en stund och kom nyss på att den kvällen vi alla var gjorde vi en film och la upp på youtube, och den heter Mongo Klubben, tänkte att jag lika gärna kan lägga upp den på bloggen med haha :P

Vi var flumma och allmänt störda xD Man hör typ inget dem första sekunderna men sen göra man de :P


Av Alexandra Brunander - 9 juni 2009 16:11

Så populärt de va med frågestund märkte jag xD

fick 1 fråga :P


FRÅGA:

Älskar du verkligen mig så mkt som du säger? :$


SVAR:

Jaa det gör jag, finns ingen annan som jag älskar lika mycket som dig!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards