♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Alexandra Brunander - 5 juni 2009 16:05

Hejsan hoppsan! :)

Har hänt mycket nu på sistone så har inte haft lust att sitta här.. 


Idag hade jag sovmorgon till 13:05, hur soft som helst :D
Sen hade jag en lektion, engelska, då vi kollade på våra filmer som vi har spelat in och redigerat, den blev bra :D fast slutmusiken var lite för hög så man hörde inte va vi sa på våra bloopers "/ Men men, vi fick VG på den iaf. Inte så dåligt, men vi ville få högre :P


Är tillsammans med Mathias igen :)<3

Älskar honom bara mer och mer för varje dag, precis som det ska vara :D<333 

Nu ska jag strax städa och sen vid 19 så kommer tjejerna, kulkul :D<3 


Kommer inte skriva så mycket i helgen heller för ska vara med Mathias och antingen ska vi åka upp till hans stuga på lördagen eller så är vi hemma och har de kul och mysigt :) 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards