♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Alexandra Brunander - 2 juni 2009 22:30

Heeeej! (:
Idag hade vi avslutningsmiddag och  det var jättetrevligt :) Hade det jättekul :D

Maten var väl mer för dem vuxna än för oss andra :P


Innan middagen, den började kl. 17, så var roxana, felicia och lidbom hemma hos mig och gjorde sig i ordning och sen skulle vi fixat med filmen med men kokosnöten till Torkel hade gjort fel med så vi får göra i ordning filmen imorgon i skolan :)
Nu ska jag berätta lite om kvällen, först då om maten:


Förrätt: Parma skinka som var rullat runt mozarellost (tror det var den osten)
Huvudrätt: Kyckling med ris och mangochatnisås
Efterrätt: Chokladmoose med jordgubbar och vaniljkex

Förrätten var inte god, yscha :S
Huvudrätt en var jättegod :D
Efterrätten åt jag bara jordgubbarna, Nyman fick min chokladpudding :P

Man skullle sitta kille, tjej så jag hade lidbom mittemot mig och Degen på vänster sida och Lars-Ove på höger sida :P


Efter maten så gick vi till skolans samlingssal och kollade på filmerna som vi hade filmat in när vi fick i 5:an eller nej 6:an var de och jag skrattade jättemycket, allas röster och utseenden. Allt var så förändrat :P

Efter middagen så gick vi hem till veronica en stund och pratade och hade det skojsigt :)

Kvällen får 10 av 10 poäng :D


På bilden ifrån vänster:
Maike, Lidbom, Veronica, Jag, Roxana och Felicia :)
Längst bak står Anton Pålsson :P  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards