♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Alexandra Brunander - 18 maj 2009 20:38

Jag vill inte, seriöst jag vill hoppa av!

Varje gång jag hör eller ser ordet Elida får jag panik

Jag mår skitdåligt, vill bara explodera, kan inte vara still, bara lipar och vet inte vart jag ska ta vägen! 

Vill bort, vill inte dit


Varför sa jag JA från första början när jag visste att jag inte ville med? :'( 

Av Alexandra Brunander - 18 maj 2009 17:12

Hej..

Har ingen ork kvar, har ingen lust kvar.. Allt är borta med vinden..

Jag lyssnar bara på samma låt hela tiden och den är så depp så de går inte bli mer depp, 1st lady - missing you..!

 Sen myser jag ner mig i soffan och kollar på DH och orkar inte svara på sms, orkar inte skriva heller.

Orkar inte ens med bloggen nu

Orkar inte va depp.. Men allt började på slöjden, men fråga mig inte varför jag kom och tänka på de för det har jag ingen aning om...


Hejdå, ta hand om er alla, puusssa!>3 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards