♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Alexandra Brunander - 10 maj 2009 15:40

Hejsan hoppsan! :P

Dagen har varit skitråkig har inte gjort något vettigt alls. Har bara kollat på tv, myst med katten, kollat på lite kort som jag hittade i album nere, men men, nu tänkte jag ladda upp lite bilder ifrån lägret :)


Maike & Johan

Jag :P

Mathias som var rädd för Joel :P

Ida & Elin

Trötta Johan :P

Mathias<3, Rasmus/Dansken/Illern & Adam

Erik, någon sovande gubbe, Elin & Ida

Mathias & Rasmus

Sovande gubben igen, fattar inte hur han kunde sova :S

Joel, Elin & lilla jag :S

Luthagård :D

En väldigt arg Dante

Sen så var de några som badade på kvällen, bl.a Anton

Einar

Erik

Och Joel Nyman :P

Sen på kvällen visade Anton hur snygg man blir om man drar ner kepsen och ögonbrynen xD

Gulliga lilla Dante nere på bryggan :)

Min Virre ;D

Joel & Virre, snyggast ever ;)

Dansken

Här har Dante hittat några grodägg som han leker med :S

Poddig & Pålsson

Några som spelade fotboll :P

Pålsson, Virre, Nyman & Mathias

En gående Feli :P

 

Ett gäng med folk :P

Mathias<3 & Jag

Maike, Jocke & Hampus längst upp

Pålsson

Lidbom & Poddig

Glass :D<3

Elin & Ida

Leif, Gun, Nisse & Magnus

Ledsen Jocke med Elin i bakgrunden

Det var sista bilden :P


Nu har jag så tråkigt att jag snart dör! Vad finns det och göra på en söndag?

Jag går nog ut och går och skippar att gå ut och springa, det är tråkigt och sen har jag batterier så akn inte lyssna på musik och då är de skit och springa så tar en promenad istället :) Får se när den blir av men de blir nog strax, antingen går jag själv eller så tar jag med någon, vi får väl se :)

Puuussa!<3

Av Alexandra Brunander - 10 maj 2009 01:11

Tjingeling! :P

Idag vaknade jag vid 10, fixade i ordning mig och sen kom Mathias<3 till mig, mkt mysigt. Sen gick han hem vid 16:40.. Sen vid 18 gick jag till lidbom för hon och maike hade kalas för att dem fyllde år ;D Måste tillägga att jag stog i 20 minuter och försökte dölja märkena vilket gick ganska bra tillslut men de ser ut som röda utslag istället xD Men bättre än innan ;) Kvällen var kul men hade ont i huvudet så jag sov från typ 23:30 - 00:30.

Har precis varit inne på min kusins resedagbok och läst, han är ute i världen i ett halvår eller så skulle han vara borta i ett år, kommer inte riktigt ihåg men han verkar ha det riktigt kul om man läser de han skriver och på bilderna :P

Jag har damp och ryck på mig själv!!!!!!!!!! JAG HAR HELT GLÖMT AV ATT GÅ IN PÅ EN SIDA SÅ JA KAN BESTÄLLA HEM SKOLKATALOGEN OCH GRUPPKORTET PÅ SKOJBILDERA/SLUTA 9:AN BILDERNA! Faan så sur jag är på mig själv :@ Hur kan jag va så dum och glömma papprena i skolan?? Dom är ju viktiga, allting står där på :@ Ska kolla om man kan ringa dit sen, för jag SKA ha bilderna! Så är de bara :P

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra :S Är inte trött, bara ont i huvuet. Mathias har inga pengar eller sms på mobilen så kan inte sms:a honom heller :/ Får kolla bilddagboken och sen hitta på något annat, kanske lyssnar på lite musik och somnar till de

Jaja, Puusssa!<33


Ps: Ska ladda upp några bilder ifrån Luthagård med, men de gör jag nog imorgon eller på måndag!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards