♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under april 2009

Av Alexandra Brunander - 15 april 2009 20:41

Hejhopp-Gummisnopp! :P

Nu är jag äntligen klar med min NO inlämning :) Vi skulle skriva laborationsrapporter på cellandning och något om jäst med men nu är jag klar :D Har skrivit sen kl.17:30 Jag är nöjd med den så jag hoppas att Tanja, min lärare, är nöjd med den med ;)


Idag har jag haft världens humör, stört mig på allt o alla! Hur jobbigt som helst när man har sånna dagar :/.. Men de va kul i matkön iaf hahahah :P

Sen på engelskan fick jag vara med Olivia och göra muntligt NP i engelska och jag fick VG, är väl inte helt nöjd med de men får väl ta och vara de ändå, de är ju endå bra :D

Efter skolan gick vi till ICA och köpte lite godis för jag och dom andra var jättegodissugna så vad gör man inte för att få bort de? Jo äter godis hahah :P Sen har jag bara suttit här och skrivit på min läxa som är klar :D

Har inga mer läxor för veckan, SKÖÖNT SOM FÄÄÄÄN :P (felis ord, men men)'


Nu ska jag ner och ta mig en bit av brorsans kladdkaka och sen kanske går ut och går en sväng :) jaja, ska inte sitta mer här iaf..

Juste ja, om någon utav er som läser min blogg som har en hårförlängning att sälja är jag lite intresserad för söker efter en :)

Hör av er isf :)

Puusssa!<3


Av Alexandra Brunander - 13 april 2009 13:35

Hejsan hoppsan! (:

Igår på dagen var de supertrögt.. Fanns ingenting och göra :S

Sen på kvällen va jag hemma hos Ellen :) Vi snackade, åt mat, kollade på film (fullt hus & I hennes skor) och satt lite vid datan. Det va kul coh träffa dig igen, hade ju inte sett dig sen nyår! När jag kom hem igår runt hum.. 1:30-2:00 så kunde jag inte sova så jag började kolla igenom fotoalbum som jag hade i mitt rum, gud så mycket man har gjort under dessa 16 år, träffat personer som man var superbra kompis med men som man har tappat nu på vägen och massa utlandsresor som väcker minnen och jaa, massa sånt. En kul kväll helst enkelt :)


Idag vet jag inte riktigt hur de blir.. Ska eller skulle va med Richard men han har inte svarat på mitt sms ännu så vet inte hur de blir. Därför bjöd jag hit Felicia och Julia för att fixa i ordning popcorn-strutarna till Mellanstadiediscot som våran klass (9B) ska hålla på lördag, hoppas vi får ihop mkt pengar och att discot blir lyckat :) Har nyss läst massa bloggar och där var de en som hade fött tvillingar och var bara 14 år :O Jag tycker att de är väldigt ungt men om hon klarar av de och tycker om de så kanske inte hon tycker de är ugnt och huvudsaken är ju att hon klarar va de :) Jaja, nu ska jag försöka få reda på när The Man (hahah) kommer hit, orkar inte åka till honom (A)

Puusssa!<3

Av Alexandra Brunander - 12 april 2009 16:33

Tack för den!

Nu känner jag mig sååååå vacker, fyfaan för dig!

Av Alexandra Brunander - 11 april 2009 13:30

Heej!

Har inte skrivit på ett tag men jag har mina ursäkter, men skriver dom inte här. Ni som känner mig vet nog varför.. Har ingen ork att skriva här just nu så de blir ett kort inlägg. Lovet är snart slut och jag har tillbringat halva hemma och halva i stugan. På söndag ska jag hem till ellen,kulkul :)..

Igår va de tjejkväll hos Virre, va la sådär.. Nu ska jag hum.. göra ngt.

Förlåt för att jag är som jag är nu, men jag fattar inte ett skit längre.

____________________________________________________________________________________________________

Ena dagen säger ni typ hejdå och andra dagen är de bra igen? :S

Kan ni inte bestämma er? Varför ska jag får fälla tårar i onödan? Antingen säger ni hejdå på riktigt eller så säger ni inget överhuvudtaget!!



Puuusssa!<3

Av Alexandra Brunander - 4 april 2009 16:59

Du är kärlek. Det är med dig som jag mår bra. Kan inte förstå att ja inte gjorde allt för att få dig att stanna kvar.. Men jag lovar, om du kommer tillbaka kommer jag aldrig släppa dig!

Jag mår dåligt över att du inte finns vid min sida längre..

Jag älskar dig nu och föralltid. Richard Johansson<3

______________________________________________________

Veronica kommer till mig om en stund :D Ska bli mega kul, hon och jag ska ta en promenix och sen gå hit hem och ha kul, äta popcorn och sånt kankse och kolla film eller bara sitta och prata. Vi får se vad kvällen har att bjuda på :P


Nu är de ju lov så då har jag sovmorgon i 1 HEL vecka :D Börjar skolan på tisadag nästa vecka ;) Huuuur sköööönt som heeeeelst :D<3

Ska träffa dig på lovet med, kan knappt bärja mig :D Guud så jag längtar<3

Av Alexandra Brunander - 4 april 2009 16:18

Hej hopp gummi snopp! :D

Igår va de hur kuuul som helst :D

Var på film fest aktigt hos virre med Joakim, Nyman, Roxii, Tobbe, Mackan, Caesar, Maike, Lidbom och hum.. Har jag glömt ngn? Nopre tror inte de, förlåt ifall jag gjort de.

Vi kollade på skräckfilmer och käkade popcorn och chips och jaa allt möjligt, vi hade allmänt kul ;D Skulle åkt till Caesar och haft party där idag men eftersom jag har en mamma och pappa som inte avr så glada att jag kom hem halv  igår så får jag inte :@ :(


Så nu istället ska jag städa, duscha, och ha tråååååååååååååååååååååååååååååk

Sitter även och lyssnar på lite musik på youtube som t.ex Wonderwall, Today is gonna be a great day, mkt bra ;)

Jaja, skriver nog mer ikväll, PUSSA!<3

Blir inget med dig idag men nu på lovet så ska vi göra mkt tsm, jag längtar så efter dig min söta<3


Av Alexandra Brunander - 2 april 2009 17:16

Hej folks! :)

Är lite glad för kollade nyss min besöksstatestik och de visar att jag har över 100 olika personer som kollar min blogg per månad :D Blev faktiskt lite glad utav de ;P

Nu sitter jag här men borde inte göra de :/ Måste plugga men orkar inte. Men måste egentligen bara lösa ut en bok och skriva en bokrecension tills imorgon, har bara 96 sidor kvar men ändå, orkar inte :P


Idag har det varit perfekt med :D Sommar idag igen :D Är lycklig coh glad när de är varmt ute så att man kan gå i shorts och linne :D När jag gick hem efter skolan fick jag mig en ide (jag har lite konstiga ideér ibland, eller rätt ofta) och de var att jag ska köpa mig en hund :D Mamma kommer inte gå med på de men ska ju bara köpa mig en liten en :) Nu har jag gett upp min "vill vara gravid" tid, har haft den jätte länge, har verkligen velat bli gravid och få en småtting, har ingen aning om varför :S Men aa, bättre med en hund som man kan sköta om och sånt om man är singel och 16år (enligt mig). Hade NO prov idag, gick rätt bra faktiskt :D Skrev ngt på varje och på en fråga så skrev jag 2 sidor (A) men de är bra :D Nu får jag nog gå och plugga men ska lägga mig på studsmattan och läsa i boken i den underbara solen :D


Pussa!<3

Imorgon blir de kul med tjejerna :D<3 och kanske några killar :P

och på lördag blir de med kul, Miss You Like An Idiot!<3

Av Alexandra Brunander - 1 april 2009 17:19

Heeej, är super glad idag :D

Sommaren är ju verkligen på väg nu ju :D Har gått i linne halva dagen så har fått lite färg med ;) Kom hem vid halv fem, Lidbom,Feli och Virre och jag gick till ICA och köpte oss varsin glass, muumsigt :)

Sen när jag kom hem satte jag mig här och fick bara en konstig ide att jag skulle starta min gamla blåa ihopfällbara telefon så den letade jag upp och har nu fått i gång den :P Kan ju säga såhär, man var ju inte beroende utav att ha en låt där Artisten sjöng, bara man hade melodin xD Hittade 5st sånna låtar som jag har laddat ner xD

1. Boten Anna - Basshunter

2.Thats the way my heart goes - Marie Sernholt

3. Någon låt med 50 cent

4.7milakliv - Martin Stenmark

5. Vi sitter i samma bil - Bo Kaspars orkester eller ngt :S


Har NO prov i morgon så måste nog plugga på de och de tänker jag göra ute i solen ;D Ska nog göra mig en liten sommardrink med så jag kan inviga sommaren hahah :P

Ha en skön eftermiddag för de tänker jag har :D Måste bara tillägga detta med, DENNA DAGEN KAN INTE BLI BÄTTRE :D

Kan tillägga detta med att de är ju 1 april och jag har blivit lurad jätte mkt idag :( Jag är jätte lättlurad :P

Pussa!

Längtar tills på lördag<33


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards