♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Alexandra Brunander - 22 april 2009 22:14

Hej!

Skoldagen var helt okej, idrotten var roligast :P Vi hade dans och jag dansade tsm med Miccke (i min klass) och vi skrattde och gjorde massa fel men vi fick till de tillslut och de va roligt :P

Hahaha efter skolan åkte jag och virre till kinan för hon skulle hämta sin moppe som hade vart på service :P

Efter de åkte vi till donken och köpte oss varsin glass :) Muuums :P Den var verkligen efterlängtad<3 Tål inte Mcdonalds glass men kunde inte motstå den igår :P

Sen kom Tobbe (idrottsläraren) och skrämde oss och sen pratade jag med honom medans virre gick och köpte en till glass, vi skulle dela på den :P

Sen gick tobbe och vi fick hans pommes för han orkade dom inte och jag var hungrig (A) :P är alltid hungrig nu för tiden :O

Sen när vi skulle hem skulle jag köra först och då kör jag ner på vägen till 41:an och kommer på att vi inte skulle åka där och får panik och tvärnitar och virre fattar inte varför jag kör ner där men kör efter hahah :P

Sen står vi och tjaffsar om hur vi ska göra men vi kommer fram till att vi ska vara lite olagliga och köra mot trafiken och de gör vi med :P Så vi gör mot trafiken och svänger ut på rätt väg sen :P Men som tur va så var de inga bilar som kom så de hände inget :)


Snacka om att ha koll på läget xD

Juste ja, de va en kille på donken som var jävligt lik MIPPE (asså Robin då):O

Började asgarva i kön och stirra som fan på han hela tiden för de va läskigt likt, men de va inte han och han som jobbade där va fulare :P

Det va därför virre gick och köpte en till glass så jag kunde ta kort på m'änniskan xD

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards