♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Alexandra Brunander - 18 april 2009 13:12

Glömde skriva att igår på sista lektionen så ringde en ifrån SR och frågade om jag och mina kompisar ville bli intervjuade om innebandynatta och vi tänkte, eh aa de kan vi väl göra, eller aa jag tänkte så och tvingade med mig feli :P

Sen så skulle vi ju med bussen oxå som gick 14:52 och hon kom 42 så vi va rätt stressade men hon intervjuade oss medans vi gick till stationen :P Det blev hur flummigt som helst och inte bra så vi tänkte att de kommer aldrig hon sända i radio men sen får man ett sms ifrån pappa där de står: Bra radioröst :D, och jag bah: NÄÄÄÄÄÄÄÄJ!! Hon har sänt de :O och efter 5 minuter ringer morfar och frågar om de va jag som va med hahah :P Jag och feli är berömda (elr inte) :P


Om typ 45 minuter ska jag åka iväg och hämta ett armband so jag har köpt utav Filippas syster, de är jättefint på bilden så jag hoppas de är lika snyggt i verkligheten :D Hoppas bara att jag hittar vägen med :S Är inte 100 på vart den ligger, kommer köra vilse :S Jaja, byn är ju itne så stor så de ska nog ordna sig ;)

Kl. 16 ska jag till folkets hus och fixa i ordning inför discot som min klass ska anordna :) Hoppas de bli kul, de är för mellanstadiet, 3-6 så de är bara att komma :P

Nu ska jag göra mig i ordning och dra, ska försöka muta mamma att hon ska köra mig (A)

Puusssa!<3

Av Alexandra Brunander - 18 april 2009 13:02

Tjingelingski hahah :P Vilken snygg hälsningsfras, den rockar ju :P 

Igår va vi på bratzparty hemma hos Julia Hallberg aka min kurse :)

Man skulle klä ut sig till dockorna Bratz, hon samlar nämnligen på sånna så de var inte så konstigt att vi skulle klä ut sig till dom ;)

Efterskolan så åkte vi in till borås (jag,lidbom,maike & feli) och köpte present till henne, vi köpte:

1 vit ögonskugga från MakeUp store

1 Bratzdocka, tror hon hette Jade

2 Röda rosor

1 halsband som de hängde en silvrig nyckelpiga i

sen tror jag inte de va ngt mer, men jag har säket glömt något, är inte bra på att komma ihåg sånt (A) :P


När vi kom hem ifrån stan kom lidbom hem till mig och jag sminkade henne och vi asgarva hela tiden och hon hitta en ny bästa vän, luskammen xD Hon tyckte de va skit kul och topera håret med den :P

Hemma hos Julia sen var de jätte skoj, vi gjorde i ordning maten, hamburgare & pommes, sen kollade vi klart på Talang 2009 och sen sjäöng vi SingStar och sen efter de spelade vi hum.. Brain Storm tror jag de hette, man hade skitsnygga glasögon på sig måste jag tillägga xD

Efter de va vi så mätte så vi gick ut och lekte 3 varv runt huset :) Varken jag eller lidbom ville vara själva så vi sprang ihop :P Sen gick vi in och åt världens godaste tårta (bilder kommer nedan)och sen gick vi upp och kollade på gamla filmer som julia och feli hade spelat in när dom va små och jisses va vi skrattade xD


 

Tack för en underbart kul kväll :D

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards