♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Alexandra Brunander - 19 mars 2009 21:45

Hejsan hoppsan! (:

Dagen har varit helt jävla underbar :D

ÄLSKAR DEN<3

Sov morgon till 11:10 och slutade kl. 14:00 :)

Sen tillbringade jag hela eftermiddagen med Lidbom, vi hade picknick vid furusjön :D Tack för den dagen<3


Nu har jag bakat och dukat tills imorgon :) Blev redigt snyggt ska ni veta ;)


Om ni vill veta mer om picknicken så kan ni kolla bilder m.m på min bilddagbok ( www.laxenalf.bilddagboken.se )

Nu ska jag ner och fixa lit mer saker och sen ta en dusch :)
Juste ja, imorgon ska jag sitta framför datan ifrån 8:10 - 13:00 typ och jobba på mitt SO arbete hemma. Får se hur de går, vill gärna bli klar så jag hoppas jag får de mesta gjort :)


Jaja, pussa!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards