♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Alexandra Brunander - 14 mars 2009 22:31

hejsenhoppsen! (:

Mår mycket bättre nu, fick i mig lite amt och vitpepparkorn så nu är magen i balans och jag mår mycket bättre :)

Har nyss kollat på¨melodifestivalen och hallå eller? :O

Vad har hänt med Sverige?? HUR KAN VI SKICKA IVÄG EN OPERALÅT? :O

Det är ju en Slagerfestival, ingen Operakonsert!!!

Åh herre gud.. Trodde att antingen skulle EMD gå vidare eller Måns eller också kallas "Tönt Selmernörd" utav våran So/Sv lärare xD


Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. Har kollat igenom bilddagboken, chattat med Ewe på msn men ingen annan skriver så jaa, man får väl ta första steget och vara lite social ;)

Jag vet :D Jag ska kolla på en underbar film som heter DasDampfilm 1

Den är så jävla bra  xD Sen är musiken som dom gjort underbart bra med :D.. Om ni vill kolla så är länken: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=343237494

När ni är inne på sidan så bläddra ner lite så står de en videoklipp som heter DasDampfilm 1.. Hoppas fram några minuter så ni börjar på 2:42

Måste tillägga detta med, det finns två stycken i bandet som är jätte snygga :O Men den snyggaste är EmoMacke eller vad fan dom nu kallade honom xD HUR SNYGG SOM HELST :O :O :O :O

Jaja nu ska jag lyssna på deras musik och dregla över deras bilder ahhaha xD

Nää de ska jag itne men jag ska lyssna på musiken och kolla filmen och chatta med folk :) Pussa!

Av Alexandra Brunander - 14 mars 2009 16:18

Hejsan*

Blir ingen promenix eller att jag åker hem till någon idag.. Är verkligen slutkörd.. Hela kroppen är ur balans..

Mår super illa, men ahr inte spytt än, har ont över allt och nää usch.

Ska gå och lägga mig i sängen och lyssna på musik och somna

Finns på mobilen, är inte säkert att jag svarar på sms, de är jobbigt och skriva på min mobil så ring, de är alltid trevligt och prata med någon<3

Pussa!<3

Av Alexandra Brunander - 14 mars 2009 14:50

Heej..!

Glömde helt av innebandy matchen :( Skulle gått dit med Maike och Feli och sen skulle jag ut och gå med Mathias och sen hem till virre.. Faan varför sa ingen till mig? :'/

Ville ju gått och kollat på den, dumma dumma!!


Ska ut och gå med Mathias om en liten stund.. men egentligen har jag ingen lust till något.. Är så jävla slö sen igår så vill bara lägga mig i sängen och sova bort denna dagen helt. Den började inte ens bra så..

Har ont i huvudet

Är trött

Mår illa

Har asont i min läpp :'(

Saknar dig

Är jätte deprimerad

Usch denna dagen suger!!

Nää nu har jag inget mer än klag och skriva så.. Pussa!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards