♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Alexandra Brunander - 7 mars 2009 18:34

HUR I HELVETE KUNDE JAG GÖRA DEN FILMEN OM DEJ!!!!

JAG HATAR DEJ, FATTAR DU? JAG HATAR DEJ!!!!!!!!!!!!!

Av Alexandra Brunander - 7 mars 2009 18:20

Idag har inte hänt så mkt.. hum.. eller jo jag fick tillbaka min älskling :D

Är super glad nu ju :D Hoppade av glödje när jag såg honom :D

Fattar ni vem jag snackar om? Nää tror inte det hahaha ;P

Självklart snackar jag om min älskade svarta lilla moppe :D<3333333


Sen efter de så drog jag och lidbom hem till Maike och sen gick vi på killarnas match :) Dom mötte Rydboholm och losade med 11-1

Nummer 12 i Rydboholmslaget är bara mmm, yammie <3

Sen på vägen hem gjorde jag och lidbom lite fimer på mobilen jag spelade in och hon fick vara skådis och asså dom är super kul xD

Sammanlagt på hela vägen hem så blev det 5 filmer som typ är 5min/st och 9st poseingbilder ;D Den promenaden hem kommer jag aldrig och glömma, hur kul som helst xD<33 Älskar dej flummfia <3


Nu sitter jag här och ska snart ringa och beställa pizza åt mej och brorsan och sen åka och hämta dom på moppen, haha får se hur de går ;) Får ta med brorsan där bak så han kan hålla dom så slipper jag fokusera på att köra och på vägen och se till att inte tappa dom xD

Jaja, mamma och pappa är på någon vinprovning som byalaget har fixat ihop, hoppas det blir trevligt :)

Puss<3

Av Alexandra Brunander - 7 mars 2009 17:57

SERIÖST?!

Hur jävla vidrig får du lov och vara? Asså fyfaaan!!

Du har sabbat allas liv och du är en hemsk människa!

kan fan inte fatta att detta är sant.. Du säger att du heter Mippe och har bilder på dej själv du kommer med bortförklaringar men i slutändan fick jag allt tag i dej! Det ända man behövde göra var att säka på malmkvist så kom sanningen fram! Hur störd i huvudet kan du vara? asså du har gått bakom ryggen i över tre år!! Du rä en sjuk människa så sök in på ngt psykhem! Kan fan inte fatta att allt de jag har sagt till dej, FYYYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Gå och dö, jag bryr mej inte, du har sabbat hela mitt liv, du har satt otroligt djupa spår inom mej och du är inte normal, hör du de? du är inte normal!  Jag blir bara äcklad när jag tänker på allt och jag vill bara spy när jag hör ditt namn, båda mippe och Martina!!

Asså seriöst, har du inget samvete eller?!


FYFAN FÖR DEJ, NÄSTA GÅNG JAG SER DEJ SÅ LIGGER DU RISIGT TILL!!!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards