♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2009

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2009 22:46

Nu har allt folk åkt :)

Va inte super många ifrån släkten som var här men ändå, mina kusiner på pappas sida har även en tändens att stanna här i typ 4 timamr längre än alla andra gäster hahaha :P


Jag fick kläder, smycken, presentkort,CHOKLAD :D och hum.. pengar med va de ja hahah ;)

Jaja det enda vi gjorde var att äta, öppna paket och kollade film.. Från 16:00 till 22:30 något... Jag och Bella fick sitta på två trästolar medans Brorsan och Fredde satt i varsin mysig och skön fotölj, lite orättvist :/


FAAAAAAAAAN ATT MOLLY GICK VIDARE :@ Hon var inte ens bra :@

Men Mippe är ju lycklig iaf ahahahah ;P


Jaja nu ska jag ta och mysa lite och sen sussa :)

Puss på folket <3

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2009 13:18

Heej på er :)

Idag ska jag och mamma ha kalas för att vi har fyllt år :) Så det är mtk städning på gång men det är nog snart klart :)

Har städat sen klockan 10 :( Men men, det måste göras och när de ändå ska göra så måste man göra det noga ;)


Igår fyllde mamma år och det firade vi med det blev ändå en utav dom jobbigaste och jävligaste dagarna i mitt liv.. Grät flera gånger, va tvungen att säga att jag skulle på toa eller hämta något i mitt rum., kunde verkligen inte hålla tårarna inne.. Fanns så mkt som jag mådde dåligt över.. Saker man fick höra, saker man blev kallas, personer eller rättare sagt en person jag inte kan glömma och efter att jag såg en bild på han och en till så mådde jag bara värre.. Nää det va ingen höjdar dag precis..


Jaja, nu ska jag väl ta och kolla på alla bilder på bilddagboken och sen fortsätta städandet, gästerna kommer klockan 16:00 men min släkt har en tändes att antingen komma för sent eller för tidigt hahaa :P

Och det har nog Lidbom märkt ;)

Jaja puss på er <3

Av Alexandra Brunander - 18 februari 2009 21:07

Heeej (:

Känner att jag vart lite dålig på att blogga, men nu kommer ett inlägg :D

Har pluggat med Lidbom i 2 dagar, Matte och SO, men nu är de klart :D Elr iaf SO:n men matten har jag lite kvar i men det gör jag färdigt på ett naffs ;)

Idag på engelska lektionen blev jag glad, fick VG+ på min engelska inlämning :D Får ALLTID G så blev glad när jag såg mitt VG+ ( lägg märke till +:et) ÄR GLAD SOM EN ÖVERLYCKLIG hum.. HYENA hahah:D

 Adde ringde mej innan och vi snackade lite skit, skojsigt skojsigt :D

 Nu ska jag hum.. vad ska jag göra nu.. Jo jag ska läsa allas bloggar och bilddagböcker och shit.. Skojsigt de med :)


Imorgon fyller man 16 då, Känns inte som de men är glad att jag blir äldre :D hahah :P

Ska fira den med familjen ( men utan pappa :'< ) och cheesecake, MUMS ;)

Får jag tråkigt så kommer jag ringa lite folk så passa er, jag kanske dyker upp på eran display eller på hemtelen :P

Nu ska jag läsa bloggar, Tshüsse eller hur det stavas hahah xD

Puss<3

Om du läser min blogg så jaa jag vet att vi bara va två gånger och vad menar du med de?

Min mobil har fått seriösa ryck så kan knappt svara på sms :(

Men svara hur du vill, vill bara veta vad du menar.. Ska försöka skicka sms:et till dej

Av Alexandra Brunander - 15 februari 2009 13:21

Tjo allihopa :)

Snacka om att jag och Ida är sjuka xD Hon ringde mej igår klockan 01:24 och då svarade jag inte för att de va dolt nummer och sen skickade hon sms att jag skulle svara och skit och de va as kul, vi satt och snackade tills klockan var 5:05 hahaha, men kul va det verkligen :D

Men vi har fått kommit på massa saker och har många funderingar om en sak, men vi ska reda ut de ;)

Hahahaha kommer du ihåg?


jag - Asså han måste ha en mindre hjärna än vad jag har

ida - men du har ju en stor hjärna

jag - hahaha nääää, den är rätt liten, så dum som jag är xD

ida - amen då har ju han en hjärna som är lika stor som ett majskorn eller mindre xD


Jag va vaken för att jag hade ätit och druckit för mkt saker som innehöll socker så jag va pigg som en mört xD

Tack för en toppen natt :D


Idag blir det till att gå på kalas och jag är helt död så vi får väl se hur det blir, kommer fan somna eller ngt vid matbordet hahaha :P

Aja jag får leka med katten och min lilla stina, då blir man lite piggare hahhah ;)



Av Alexandra Brunander - 14 februari 2009 16:54

Nu har jag vart och sålt kakor med Maike och Felicia

Vi fick sålt några stycken men det va kallt som as så nu fryser jag as mkt :s

Men men får ta och ta på mej varma kläder och en filt så blir det nog bättre :)

Nu ska jag äta mitt godis och chatta med Patrick och vara arg som ett bi på Richard.. Just nu känner jag bara svek, ilska och gråtfärdighet eller vad man ska säga.. Vill bara gråta och jag mår verkligen jätte dåligt.. Kan alla <3-dag bli bättre?

Av Alexandra Brunander - 14 februari 2009 12:12

Idag är de alla <3-dag och jag har ingen att fira den med :(

Trodde faktikst att jag skulle fira den med Richard men nejdå så blev det icke.. Han hör inte av sej längre och han svarar inte när jag skriver till honom och jag vill inte vara för på heller så nu skiter jag i det.. men det är svårt som faan :'(.. Saknar han och vill ha tillbaka det vi hade men det är väl så att det aldrig blir han och jag igen.. vi hade 1 mån och 15 underbara dagar tsm men mer än så kommer de inte bli :'(

Faan vad jag hatar de :( Men om man tänker efter, har livet varit snällt mot mej när jag tyckt om ngn? Har jag haft turen på min sida?

Nej verkligen inte, har haft otur för de mesta..

Aja mamma och pappa va lite snälla iaf, fick 50:- i alla <3-dags present så blev lite gladare :) Dom är dom bästa <333


Nej nu har jag klagat för mkt.. inge kul för er att läsa kanske.

Måste ut och sälja mina kakburkar för klassen idag men har fan ingen ork och nu fattas det pengar med :@ Någon i familjen har lånat pengar därifårn och jag vet inte vem som har gjort de, ingen är hemma heller så kan inte anklaga ngn och jag vill inte ringa och fråga om dom har lånat.. Ååååh jag hatar sånt här!!

Har inte mkt mer att tala om nu så skriver kanske senare elr ngt :)

Puss<3

Av Alexandra Brunander - 14 februari 2009 00:00

Hejsan hoppsan!

Idag har jag vart med Virre, Maike och Feli :)

Vi hade jätte kul och trevligt :) Först gick jag hem till Maike och sen drog vi till bussen och mötte upp feli och virre för vi skulle åka och bada på kaskad i skene :) När vi va där träffade vi på Roxana och hennes familj + Andrea :)

Asså det fanns inga snygga killar på hela badet :O och ingen i våran ålder heller, asså vad är de här? :O

jag och feli hittade en kille/vuxen som såg lite söt ut, BARA I ANSIKTET hahahaha :P


Sen efter badet drog vi och köpte godis mm. på Lidl och MM och sen flummade vi när vi väntade på bussen och tog en massa kort :D
När vi kom hem till maike gjorde vi hemmagjord Pizza på scones deg eller vad vi nu gjorde det på hahahha xD Super gott :D och jag som är som jag är hade bara skinka och tomat på min UTAN ost hahah :p

När vi hade ätit upp gick vi och kollade på A-lags matchen och det blev lika ( 8-8 ) asså alla va super nervösa och allting och aa det va verkligen en bra match :)

Efter matchen drog vi hem till Maike igen och myste framför filmen Onskan och åt chips och godis :)


En helt lyckad dag :D<33

Feli du måste skicka alla bilder du tog till mej ;)

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2009 11:13

Tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ", 

Nu är jag äntligen hemma :D

Har saknat alla här hemma, visste har jag haft det roligt uppe i idre med men man saknar ju alla dom bästa här hemma <3


Har verkligen hur mkt som helst som jag skulle kunna berätta men de kommer göra så att Bloggagratis.se serven skulle kracha så tror inte jag sla riskera de ;)

Men om ni vill veta så är de bara att ringa mej eller va med mej :D


Snart ska jag dra till Maike och sen ska vi och dom andra ( vet inte riktigt vilka som ska med ) åka till Kaskad och bada och sen kolla A-lags match här hemma och sen gå hem till Maike och ha de skojsigt :D Har saknat dom som as så det ska bli super roligt :D


Saknar lidbom som as oxå :( hennes sms gör så man börjar lipe typ :'(

KOM HEM NU!!!! <333

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards