♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Alexandra Brunander - 26 februari 2009 16:47

TjanBanan :P

Dagen har varit riktigt seg och den blev inte bättre utav att man har ont i magen så det känns som något håller på och äter upp en inifrån (ta det lugnt, har inget ätande inne i min mage haha) så runt 12 gick jag till skolsyster och ville ha en Alvedon men givetvis jobbade hon inte idag men Irene vad snäll och gav mej en Alvedon :)

Sen så hade vi Bild sista lektionen och de va la sådär.. Magen höll på som fan endå och det va en tråkig lektion.. Vi hade matte prov/test idag vilket gick blandat, det va vissa uppgifter som gick prima och andra som jag ba, ??????, fattar nada på :S


Nu ska jag äta tror jag hum.. aa de ska jag haha :P sen ska jag fortsätta röja ut i mitt rum, får min nya större säng på lördag :D och jag längtar verkligen <33 Ska göra om i hela rummet :D :D :D

Ååååh kan knappt vänta, hoppas upp och ner när jag tänker på de hahah :P

Imorgon ska jag fortsätta få ut alla grejor ut ur mitt rum efter skolan och sen på kvällen ska jag hem till feli för hon ska ha "kalas" och vi ska klä ut oss till Hippies haha :P Hur fan ser en sån ut? xD
Ska googla på det nu och försöka hitta kläder till det med :P


Jaja, puss <33

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards