♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2009 20:33

Tjoo folks!

Idag har jag inte gjort så mkt.. Vart en slapp skoldag fast ändå har det hänt väldigt mkt inom klassen. Mycket tjaffs och bråk och bla bla bla.. Asså vissa kan inte hålla sams och det är lite jobbigt att det ska bli så.. vi går ju liksom sista terminen med varandra så varför inte bara ta vara på tiden vi har kvar? Aja det är ju erat probelm men ingen utav er mår ju bra utav att bråka så, det blir nog bäst om ni fixar de :)


Imorgon är det NP igen och då ska vi sitta och skriva i 3h :S Men men, det ska nog gå bra ;) Har lite godis och coca cola med mej så jag tror att jag ska överleva hahaha :P Den roligaste lektionen idag var faktikst engelskan :P Den brukar vara tråkig för vi gör bara samma sak varje gång, skriva dialoger, men idag så va det kul som as hahha xD

Jag va i samma grupp som Rebecca och Lidbom och allting blev helt knäppt och vi snackade om att julia skulle ha 4-kant med hennes kille, hennes bästa kompis hon själv och en hund xD och våran lärare sa inte till oss eller ngt och jag va typ värsta pervers :P Sen råkade jag säga lite saker på svenska och då blev han sur och då sa jag samma sak på engelska och han ba," det va mkt bättre, du får säga sånt om du pratar engelska" jag bah " aha, faan va gött :P" asså den lektionen slår alla xD

Aja nu ska jag lyssna på mer musik och så ska jag väl chatta med lite mer folk :) Skulle vart med Adde idag men orkade inte åka till han idag så de får bli en annan dag :) Men han förstod mej med så det va bra :D


Asså jag bestämmde mej för att klippa av mina naglar för dom va fan as långa och så va jag lite trött på dom för aa dom va för långa och så klippte jag av dom och jag saknar dom nu :'( men dom brukar växa ut fort så det är bara att vänta ;)

Puss på er! <3


Jag behöver förklara

Den skugga som vilar i tiden

Förstör inga minnen, du vill inte se mej såhär <3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards