♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2009 18:42

Hihi detta är mitt tredje inlägg idag men skit samma, har tråkigt och får damp på våran data!

Fast egentligen är jag den skylldige till att den är seg, råkade skaffa virus på den (A) det va faktikst inte meningen... Fick en länk av min kusin och givetvis går jag in på den och får Troja :@

Så jag försöker fixa det nu :B  Hoppas bara det går bra, vill inte lämna ifrån mej datan eller ngt i den stilen eller att den krashar igen :O

Jag hade tråkigt innan så gjorde om bloggen lite granna med hihi :) Får se hur länge till jag kommer ha denna designen, blir typ aldrig nöjd som med mitt namn på bilddagboken haha xD har typ bytt 1 miljon gånger :P

Aja nu vill mamma att ska gå ner och äta så får väl göra de så jag blir friskt tills imorgon :)

Puss<3

Kära gode gud, gör så jag kan ta bort viruset :D, Amen



-  Jag lyckades ta bort viruset :D jag är bäst ;D

Tog bara 2h elr ngt men skit samma haha :P

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2009 17:00

Jag saknar dej :(

Jag saknade dej redan när jag stängde dörren till dit hus och tog det första steget i yttertrappan. Du ska veta att jag alltid finns här för dig och jag har verkligen inte glömt dej, och lär nog aldrig göra de heller<3


Av Alexandra Brunander - 3 februari 2009 15:46

Hejsan.!

Sjuk idag tror jag :( Gick inte hem ifrån skolan för orkade men önskar nästan att jaghade orkat för det kändes som jag vet inte vad, huvudet skulle explodera och frös och av kokhet asså det va as jobbigt :( Sen på SO lektioen skulle vi då se på film och den handlade om första världskriger oh asså när dom sköt så va det hur högt som helst så jag la huvudet på bänken och armen under och somnade (A) sov i hum.. 2h tror jag de va :P Hur gött som helst ;) Men sen hade jag en stor rand från ögat ner till munnen typ efter tröjan och de va nite kul så jag fick släppa ner hela luggen för att dölja det.. Men jag klarade de ;)

Hade nationella prov idag i svenska och det gick faktiskt rätt bra :) Bara skrivandet kvar då som vi har på torsdag, ska sitta i 3h och skriva :O.. Asså fy f*n säger jag bara, kommer avlida eller ngt:P


Usch nää nu orkar jag inte sitta här mer.. ska ta och äta ngt och sen ska jag väl lägga mej och sova eller ngt.. huvudet dunkar som in i bomben!!

Om 9 dagar får jag tillbaka min mobil igen och kan sms:a med allt folk igen :D och om 16 dagar fyller jag år med :D..LÄNGTAR <3..

Puss på er <3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards