♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2009 15:18

Hittade nyss denna texten på en sida som handlar om lite allt möjligt, tänker inte gå in på vad sidan heter, men iag så tryckkte jga på lite länkar och då stod det verkligen bra saker som fick mej att inse saker.. Texten var: Don't cry because it ended, smile because it happened.


Det va en liten tjej eller aa liten och liten men hon va iaf några år yngre än mej som skrev ett inlägg och skrev att hon brukade tänka så och det är verkligen ngt bra.! Diggar den meningen som in i bomben!

Kommer alltid tänka på den och den kommer alltid finnas i mitt hjärta<3

Av Alexandra Brunander - 31 januari 2009 13:51

Tjoo folks..!

Igår va det toppen kul :D Hade verkligen roligt, speciellt när jag och virre låg i sängen och flummade som bara den och gjorde massa ljud eller aa det va mest hon som gjorde dom och jag skrattade som faan åt det xD

Sen sms:ade vi med Mathias lite med :P

 Men hela tjejkvällen va toppen :D<3

Måste få alla kort som togs igår med, både ifrån Olivia och Feli!

Men vi åt väldigt mkt onyttigt igår så jag mår verkligen inte bra idag.. Kan tala om att det som faan i magen igår och i natt finns inte kvar där längre :/ :S

Aja, jag överlever väl de med ;)

Ska på kalas sen och vi får väl se hur det blir.. Tror inte jag stannar länge ifall jag går för det finns inga roliga där :( + att jag vill vila och ta det lugnt och sen måste jag plugga massa med, blööööääääääää

Jaja, nu ska jag väl inte gö så mkt.. Får ta och äta ngt med som inte är onyttigt hahah

Aja, pusss på er <3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards