♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Alexandra Brunander - 24 januari 2009 19:48

Hejsan hoppsan!

Har skaffat mej en ny blogg, fattade mej aldrig på den gamla haha, skulel försöka få till designen men jaa, det gick verkligen inte, man var tvungen att hålla på med massa html koder och skit och jag fattar inte sånt :S

Så jag frågade Ida om det va lättare på bloggagratis.se och jaa, ni ser ju avd svaret blev :).. Skriver som Ida gjorde, om jag ångrar mej så skyller jag på dej ;)..

Tack för bilden du gjorde åt mej förresten :)


Idag har det inte hänt så mkt faktiskt.. Lidbom sov här i natt och det var det roligaste dygnet någonsin xD Tack för att du finns <3 Du är en av dom bästa<3

Sen underkvällen har jag inte gjort så mkt och lär nog inte göra så mkt heller. Blir väl att kolla film eller spela GH3 med brorsan ;) Måste ju vara lite snäll ibland :)


Asså ni två kan dra till ett ställe där solen ALDRIG lyser för jag vill inte ha med er och göra!

Ida tack för att jag har dej som vän <3

Och förlåt för mina damputbrott idag med KROSSA!! hahaha xD<3


Tidigare månad - Senare månad

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards